Can somebody save me?

Ta mig härifrån! Nu!
Ja vill hem, hem till min familj igen!
Hem till älskade jävla Göteborg...
Ja vill inte vara här, ja vill kunna träffa alla underbara vänner...
Vill kunna gå på spelningar och ha kul på helgerna...
Just nu vill ja bara supa ner mig själv och sätta mig ute...
Det jag framförallt vill göra nu, de är att träffa min familj igen...
Får ja inte de ska ja supa ner mig själv grovt!

Äckliga soc... Skulle ja få välja skulle ja sätta en kula i pannan på nästan alla av er!
Äckliga fittsvin!


Hate this fucking life...






Kl är 01.19...
Kan inte sova och tror ja kommer bryta ihop snart...
De känns som ett fängelse... ja kommer ingenvart...
Can someone come and rescue me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0