Känslan att vara kär igen...

Kl är 01.06...

Är inte trött och de finns inte ett skit att göra...
Precis pratat med Podj i skype i ca 2-3 timmar...
Har ont som fan efter att ja och Charlie slitit på gården hela dagen!
Jag är tyvärr fortfarande fast en bit utanför Varberg mitt ute i ingenstans...

Sen är jag kär... Igen!
I en av mina ex...(Avslöjar inte vem!)
Han har insett att han gjorde fel när han gjorde slut med mig...
Och han vill ha tbx mig...
Men problemet är att ja inte vet vad ja ska göra...
För han har sårat mig innan, då kan han lika gärna göra de igen...
Eller hur?

 

(Bild tagen i skolan)

 


Kommentarer
Postat av: Jennifer/Mössan Fredriksson (lol xd)

jag har en vän, oscar heter han... vi har alltid varit vänner, så ingen kärlek på så sätt.. men när vi bråkade var det alltid jag som blev mest sårad och typ mådde mest dåligt för allt.

jag gav han mitt hjärta. i början tog han väl hand om det, sen slutade det med att han trampat på det, slitit sönder det i stycken, spottat på det osv osv... innan jag fick tillbaka det.

sen efter en sisådär en månad så insåg han vad han gjort, och bad om ursäkt för det. jag gav han mitt hjärta igen, och allt hände på nytt.

jag lär mig aldrig av mina misstag. inte av de största iaf.



detta har hänt ett par gånger,

men ibland är jag så sjukt glad att jag tog tillbaka honom. för han ställer upp hela tiden.

det var lite det jag menade, för om du känner att du vill ha honom vid din sida och att du ändå är lite beredd på att bli sårad så tycker jag att du ska gå tillbaka till honom.

men, aah... du gör som du vill <:

jag lyssnar alltid om du vill snacka ♥

2011-04-16 @ 19:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0